امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت سفارش واردات کالا در سامانه ثبت سفارش وزارت بازرگانی به چه صورت است؟
#1
ثبت سفارش واردات کالا در سامانه ثبت سفارش وزارت بازرگانی به چه صورت است؟فرا تجارت هخامنش
کشور ایران به دلیل قرار داشتن در محل عبور جاده ابریشم ، از زمان های قدیم یکی از مهمترین کشورهای دنیا در زمینه تجارت به حساب می آمده است.درست است که در زمان های قدیم نیز قانون هایی برای واردات و صادرات کالاها وجود داشته است ، اما با پیشرفت هایی که امروزه در همه زمینه ها صورت گرفته است به همان نسبت این قانون نیزمتحول شده اند. قانون هایی که برای وارد کردن کالا به کشور وجود دارند ، رابطه مستقیمی با نیاز مردم آن جامعه دارند و در راستای آن نوشته شده اند و هدف همگی آنها بر طرف کردن نیازهای جامعه می باشد. • تعریف واردات چیست؟ Import یا واردات اصطلاحی است اقتصادی در برابر صادرات ، یعنی کالاهایی که از ممالک دیگر به کشور می آید یا متاعی که از خارج کشور آرند یا هر چیزی که از خارج ، داخل گردد. کشورما نیز مانند بقیه کشورهای دنیا ، برای آنکه بتواند قسمتی از نیازهای خود را از خارج از ایران برطرف کند به واردات نیاز دارد. • برای وارد کردن کالا به داخل کشور چه کارهایی باید انجام داد؟ 1. ثبت کردن کالای مورد نظر در سامانه ثبت سفارش وزارت بازرگانی به نام ثبتارش که خدماتی اعم از : ثبت درخواست ، پیگیری درخواست ، ویرایش اطلاعات و .... را ارائه می دهد. 2. گرفتن پیش فاکتورهایی از شرکت خارجی یا فروشنده ای که می خواهید کالا را از آن خریداری کنید. متن این پیش فاکتور باید شامل موارد زیر باشد :  اطلاعات کامل فروشنده از جمله نشانی او ، شماره تلفن و فکس او  اطلاعات کامل خریدار شامل ( نشانی خریدار، شماره تلفن و فکس خریدار)  تاریخ مربوط به صدور پیش فاکتور و تاریخ اعتبار پیش فاتور  مشخصات کامل کالای مورد نظر ( توضیحاتی در مورد کالا، قیمت کالا، مقدار کالا ، وزن کالا ، نوع بسته بندی کالا و کد تعرفه گمرکی کالا)  نام کشورسود برنده و کشوری که کالا در آن تولید شده است .  ارز مورد معامله برای خرید کالا باید مشخص باشد و نحوه پرداخت آن به همراه شماره حساب فروشنده باید به طور واضح بیان شود.  محل بارگیری و تخلیه کالا باید مشخص باشد.  گمرکات مبدأ و مقصد و مرزهای ورودی باید به طور مشخص بیان شوند.  مرحله آخر، پیش فاکتور مورد نظر باید به مهر و امضای شرکت فروشنده معتبر ارائه شود. البته انجام کارهای فوق نیازمند دانش بالا و تجربه کافی در امور بازرگانی و تجارت دارد. زیرا در غیر این صورت می توانند علاوه بر صرف زمان بسیار طولانی ، هزینه های هنگفتی را برای وارد کننده به بار آورد. شرکت فراتجارت هخامنش با داشتن تیمی حرفه ای می تواند، در دنیای پر رقابت امروز به سود آوری کسب و کار شما کمک بسیاری کند و برای انجام تمام امورمشتریان ، توسط کارشناس حرفه این شرکت و در مسیر قانونی انجام می شود. ما مفتخریم که توانسته ایم در طول این سال ها با همت و پشتکار فراوان همکاران ِ بی نظیر خود و همچنین همکاری با سازمان های معتبر دولتی و خصوصی به فوت و فن های مورد نیاز ِ این حرفه ، دست یابیم و آمادگی خود را اعلام می داریم که می توانیم این تجربیات را با کمال میل ، به شکلی مطمئن و کم هزینه با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. شماره های تماس : ٤٤٣٨٩٩٨١ - ٤٤٣٨٩٩٧٣ - ٤٤٣٨٧٥٧٩ (٠٢١)
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان